IDA

Rapaces e rapazas, temos traballo á vista. Quen dixo que a cultura non che abría porta hoxe en día! O traballo sobre cine que vimos realizando produce efectos inesperados. Confiarán en nós para facer un traballo de análise sobre a película IDA, gañadora absoluta no festival de cine de Gijón.

Estreno
Director
Con
Género
País
Duración
(1h19min


Teremos oportunidade de ver a película nun preestreno en Bertamiráns e, despois, tentaremos facer o que mellor sabemos, unha análise rigorosa da película.
Rematamos a nosa análise de "A Vida de Pi" e fixémolo cun debate sobre o tema da verdade. IDA propónnos volver sobre esa cuestión:



Anos 60, Polonia. Unha moza moi relixiosa está a punto de facer os seus votos e converterse en monxa. Preparouse duramente durante varios anos e é unha novicia modelo.

Todo muda no momento en que se entera dun segredo familar: un acontecemento durante a ocupación nazi con terribles consecuencias. Ante ese descubrimento Ida inicia unha loita por descubrir a verdade.

Cómo te sentirías ti se todo aquelo polo que loitas remata por converterse nunha mentira?


Comezaremos pola nosa análise dos carteis:




3 carteis diferente para unha mesma película. Ben certo que dous son invertidos, aínda que a cor muda. 

Usando a táboa de análise que temos practicado, tredes que dar unha interpretación dos carteis, indicando os elementos que manexa, a información que subministra coa súa estrutura e uso da cor a mensaxe que quere enviarnos. Finalmente formula unha hipótese sobre o tema da película a raíz da túa análise e elixe o teu cartel favorito, indicando as razóns da túa elección. 



 E, para que poidades ir tomando contacto con ela, deixo o trailer



7 comentarios:

  1. Muchísimas gracias por aceptar ser los anfitriones de un estreno educativo que seguiremos atentamente desde toda España :-)
    Ya estáis de anfitriones en
    http://ceroenconducta.ning.com/group/ida-un-apuesta-polaca-de-cine-europeo?xg_source=activity”
    Mercedes Ruiz

    ResponderEliminar
  2. En cuanto a la estructura de los carteles todos tienen una división vertical, con un claro elemento central que es la figura de la protagonista, Ida.

    Las medidas de los elementos de los carteles extremos, tienen proporciones reales, ya que tomamos como referencia al edificio y con la chica. El cartel del medio sigue teniendo proporciones reales, aunque la imagen está algo más ampliada.

    Mencionado anteriormente, el elemento central es la chica ya que creemos que toda la trama se desenvuelve a su alrededor.

    Los carteles nos recuerdan a un ambiente frío y lúgubre, ya que solo tenemos los colores blanco y negro y se puede apreciar claramente la nieve de los alrededores. Estos colores transmiten soledad y amargura, por lo que nos podemos hacer una idea del ambiente del film .

    A nuestro parecer, los carteles quieren representar, la marcha de Ida para dejar atrás su pasado. Otra idea que puede transmitirnos (según la información del tráiler) es que no está en el lugar que le corresponde, por lo que debe de marcharse, de lo que viene siendo su hogar.

    Nuestro cartel favorito es el del medio, ya que aunque no da tantas pistas sobre la trama, podemos apreciar perfectamente en su rostro, como la muchacha está pasando por un momento angustioso, como si se acabara de enterar de una trágica noticia. Además, a diferencia de los otros dos carteles, en este la muchacha no va vestida de monja, si no que tiene unas prendas más liberales, probablemente, debido al inicio de su nueva etapa



    David Otero Gómez y Andrés Álvarez Carou 4ºA

    ResponderEliminar
  3. ¡Cómo me emociona ver desde lejos, muy lejos, a los estudiantes trabajando con buen cine! Y al cine hombro con hombro construyendo conocimiento. Mucho ánimo con el proyecto y os seguiré de cerca.

    Abrazo desde Singapur,
    Daniel

    ResponderEliminar
  4. Empezando por el análises:
    Primer Cartel
    Comenzando por la estructura, el cartel tiene división vertical. El elemento central es la chica, Ida, la cual tiene proporciones reales. Los colores predominantes son neutros (blanco y negro), los que le aportan equilibrio y un toque clásico.
    Interpretación:
    Este cartel expresa la nostalgia del pasado, la soledad de la protagonista, el frío paisaje, y las dificultades que afronta la muchacha, el valor, un refugio en la religión, fragilidad...
    Segundo Cartel
    En este cartel, el elemento principal es el rostro inexpresivo de Ida, que mira hacia abajo, cabizbaja. Carece de división alguna, y sus proporciones son perfectamente reales. Los colores predominantes vuelven a ser los neutros: el blanco y el negro.
    Interpretación:
    Ida parece estar recordando o meditando sobre su situación actual, aunque Ida no parece estar pasando por una mal momento, ya que goza de un aspecto saludable y limpio. Por lo demás, el cartel no aporta mucha más información.
    Tercer Cartel
    Este cartel tiene grandes similitudes con el primero, pero una diferencia importante: el color del texto. Utiliza una división vertical, donde el elemento central vuelve a ser Ida y sigue utilizando proporciones reales. El color rojo, que destaca sobre los neutros, aporta un carácter más peligroso, aparte de llamar más la atención del espectador, por lo que el cartel es más expresivo.
    Interpretación:
    Este cartel refleja nostalgia, soledad, valor, peligro, dificultad, refugio en la religión cristiana, fragilidad, tristeza…

    Si comparamos los tres:
    Los carteles más expresivos han sido el primero y el tercero, y entre ellos este último. En el segundo apenas se aporta información sobre la película, a pesar de reflejar su soledad y sus recuerdos todavía presentes. Los colores influyen mucho en el simbolismo que pretenden transmitirnos, por lo que el cartel que más nos ha gustado ha sido el número tres.

    Partiendo de los carteles, y sin ver la película, ésta es nuestra posible sipnosis:
    Sospechamos que la chica, la cual se llama Ida, se ha integrado en el mundo cristiano, en posición de monja. Esto lo deducimos debido al hábito que lleva sobre la cabeza, y porque el edificio del fondo es demasiado grande para ser su vivienda. Pero, por alguna razón que desconocemos, se ha marchado del convento para comenzar una nueva vida.

    Elsa Bouzas López y Marta Arufe López 2ºA

    ResponderEliminar
  5. Para comenzar a comentarlos hay que empezar diciendo que ambos los tres se parecen mucho aparentemente, pero, si nos fijamos y profundizamos en ellos nos damos cuenta de que no son tan semejantes como parecen.

    No primeiro cartel, como sucede no resto, o elemento central é Ida, posiblemente a persoa súa non está a escala real, senón que nos aumentaron o tamaño de Ida posiblemente porque queren exaltar a súa importancia. Nel vemos como a rapaza se dirixe cara nós cunha maleta, vemos como marcha do convento facendo referencia ao título. Tamén ten moita importancia a neve porque nos transmite sensación de frío e agotamento, ademais as cores están perfectamente elixidas xa que nos suxiren perfectamente a tristeza e angustia que sinte a protagonista.

    O segundo cartel presenta como elemento central o rostro da rapaza que garda as proporcións mirando cara abaixo, que neste caso non nos expresa as mesmas sensacións que o anterior porque na súa cara podemos observar que algo mudou na súa expresión xa non é a mesma, e esto tamán se reflexa na súa vestimenta, hai algo que cambiou nela despois do tempo que pasou coa súa tía, é posiblemente o máis sentimental e o que máis información nos ofrece a cerca da película.
    E o último cartel é moi parecido ao primeiro, pero, nel as cores están máis difuminadas que no outro, e a min paréceme que son aínda máis axeitadas xa que eses grises claros dannos un sensación de máis soidade e de que non ten unha carga tan grande encima.
    Todos os carteis empregan a gama de brancos, negros e grises, sen embargo, todos eles son moi diferentes, ben sexa pola oscuridade, claridade, luz…

    En definitiva, son tres carteis moi diferentes entre si, pero posiblemente os máis inquietantes e nostálxicos sexan o primeiro e máis o segundo, este último pola expresión facial da rapaza que nos mostra certa “rebeldía”, e o primeiro porque nos achegan demasiado a muller á cámara.

    María García García 4ºA

    ResponderEliminar
  6. Ida:
    hai tres carteis colocados verticalmente.
    No primeiro, está a que se supón que é a protagonista, esta está marchánmdose como dunha especie de edificio, un mosteiro ou un colexio.
    Na dereita do cartel e abaixo está o título principal "Ida".
    Todo o cartel está en branco e negro.

    No segundo cartel, en primeiro plano, está a protagonista ten cara entrestecida, cun fondo negro. Nesta o título está arriba á esquerda. Oelemento principal é o rostro da muller.

    Por último, está a terceira imaxen que é practicamente igual á primeira imaxe, só cambia que o título está a ezquerda da protagonista; e está en tons vermellos.

    As tres imaxes están en branco e negro, o que significa que é un drama ou unha película triste.

    María Cochón Torreiro.
    María Hernando Martínez.
    2ºA

    ResponderEliminar
  7. Nestas imaxes de Ida hai tres carteis colocados verticalmente:

    No primeiro cartel, pódese ver a unha muller, que se supón que é a protagonista da película, saíndo dun gran edificio, que pode ser un convento o un internado, esta imaxe está realizada en inverno. O título esta á na esquina dereita de abaixo, con cor negro, e a muller está na esquerda de pé.

    No segundo cartel, está no primeiro plano a mesma muller ca do primeiro cartel, cun fondo de cor negro e con título á dereita da muller.

    No último cartel, moi parecido ao primeiro cartel pódese ver a mesma imaxe que no primeiro cartel, a única diferenza é que a muller está vez está situada á dereita e o título está a esquerda en cor vermello, mentres que no primeiro cartel o título era de cor negro.

    O único que teñen en común estes tres carteis son as súas cores, nas tres imaxes non hai cores, os únicos son o branco e o negro, a excepción dalgúns toques de cor vermello, o que transmite moita frialdade e misterio.

    Noelia Formigo 2ºA

    ResponderEliminar